Reklamácie poskytnutých služieb
Poskytovateľ zodpovedá za porušenie záväzkov vyplývajúcich z uzatvorenej zmluvy. Reklamáciu poskytnutých služieb je Objednávateľ povinný nahlásiť Poskytovateľovi okamžite, aby bola vada čo najskôr odstránená a bolo zabezpečené poskytovanie služieb v súlade s objednávkou.
Zrušenie dohodnutých služieb (odstúpenie od zmluvy) zo strany objednávateľa
Objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu, ak tak učiní je povinný uhradiť Poskytovateľovi storno poplatok z ceny objednaných služieb v nasledovnej výške:
Platí pre požičovňu:
30 a viac dní pred začiatkom prenájmu – 3% z celkovej ceny (manipulačný poplatok)
29 až 15 dní pred začiatkom prenájmu – 30% z celkovej ceny
14 až 4 dni pred začiatkom prenájmu – 50% z celkovej ceny
3 dni pred začiatkom prenájmu – 100% z celkovej ceny
Platí pre organizované športové podujatie:
30 a viac dní pred začiatkom podujatia – 3% z celkovej ceny (manipulačný poplatok)
29 až 15 dní pred začiatkom podujatia – 30% z celkovej ceny
14 až 7 dní pred začiatkom podujatia – 50% z celkovej ceny
6 až 3 dni pred začiatkom podujatia – 70% z celkovej ceny
2 až 1 deň pred začiatkom podujatia – 90% z celkovej ceny
v deň začiatku kurzu – 100% z celkovej ceny